Belde ve Köyler

KARABİGA BELEDİYESİ’NDEN 65 YAŞ ÜSTÜ VATANDAŞLARA ÖZEL İLGİ

COVID-19 mücadelesi kapsamında İçişleri Bakanlığı tarafından sokağa çıkma yasağı getirilen 65 yaş üstü vatandaşların imdadına Karabiga Belediyesi yetişti.


 
Yasak nedeniyle sokağa çıkamayan vatandaşların her türlü ihtiyacı için seferber olan Karabiga Belediyesi’nin Çağrı Merkezi de, bu kapsamda 7/24 hizmet vermeye başladı. Karabiga Belediyesi’nin (0 530 320 22 22) numaralı Çağrı Merkezi’ne gün içerisinde ulaşan çok sayıda yardım talebi anında değerlendirilirken, özellikle zabıta ekipleri yaşlı vatandaşlar için teyakkuz durumuna geçti. Ekipler, alışveriş başta olmak üzere 65 yaş üstü vatandaşların günlük birçok ihtiyacını karşılarken, uygulamadan duyulan memnuniyet ise en üst düzeye ulaştı. Yaşlı vatandaşlar, Karabiga Belediyesi’nin kendileri için seferber olmasından mutluluk duyduklarını ifade ederken, Başkan Ahmet Elbi ise, söz konusu hizmetin kusursuz yürütülmesi için ilgili birimlere kesin talimat verdi.
 
ELBİ’DEN “YAŞLI HASSASİYETİ” VURGUSU
 
Karabiga Belediye Başkanı Ahmet Elbi, “Koranavirüs tedbirleri kapsamında İçişleri Bakanlığımız tarafından sokağa çıkması yasaklanan, kısıtlanan tek başına yaşayan veya herhangi bir yakını olmayan 65 yaş ve üzeri ile kronik rahatsızlığı olan vatandaşlarımızın mağdur olmaması ve temel ihtiyaçlarının karşılanması için Belediyemizin tüm ekipleri ile hizmetinizdeyiz. Karabiga Belediyesi’nin (0 530 320 22 22) numaralı Çağrı Merkezi’nin 65 yaş üstü vatandaşlar için tam kapasite çalıştığını anlatan Başkan Elbi, “Vatandaşlarımız her türlü ihtiyaçlarını bu çağrı merkezine rahatlıkla ulaştırabilirler. Ekiplerimiz, 65 yaş üstü vatandaşlarımızın alışverişleri de dâhil olmak üzere her türlü ihtiyaçlarını anında gideriyor” diye konuştu. 
 
BAŞKAN ELBİ: “GÜNCEL VERİLERE ZATEN SAHİBİZ”
 
Başkan Elbi, konuyla ilgili olarak şunları kaydetti: “Süreçte COVID-19’a karşı çok hassas bir eylem planı yürüttüğümüz doğrudur. Bu çalışmalar kapsamında yaşlı vatandaşlarımıza özel bir takım hizmet alternatifleri ortaya koyuyoruz. Çünkü biz yaşlı vatandaşlarımıza yönelik olarak öncesinden beri birçok sosyal içeriğe sahip çeşitli hizmetleri zaten veriyorduk. Elimizde bu manada ihtiyaçlara dair en güncel verilere de sahibiz. Dolayısıyla bu veri altyapısından da istifade etmek suretiyle nerede ne kadar yaşlı vatandaşımız var ve onların ne tür ihtiyaçları bulunuyor, bunların hepsini biliyoruz. Bu manada çağrı merkezimiz üzerinden gerekli bilgi akışını sağlıyor ve yaşlı vatandaşlarımıza anında ulaşıyoruz. Çağrı merkezimizin 7/24 esasıyla hizmet vereceğinin ve yaşlı vatandaşlarımızın her türlü ihtiyacının anında giderileceğinin bilinmesini istiyoruz.”
 
YASEMİN ÖZDEŞ