Müşteri yorumlarından çekinmeyi bırakın, müşterilerinizin hakkınızda yorumlar yapmalarını sağlamak için uğraşmalısınız! Neden mi? Çünkü müşteri yorumlarının işletmenize katkısı büyük olacak! Pazarlama stratejilerinden, itibar yaratmaya, müşteri memnuniyetini sağlamadan müşteri deneyimini geliştirmeye kadar birçok noktada markanıza faydalı olabilecek bu müşteri yorumları edinmeye değer!
Araştırma sonuçlarına göre gerçek istatistiklerle konuşacak olursak, müşterilerin%92’si, satın alım kararlarını vermeden önce mutlaka deneyimli müşterilerin yorumlarını okuyor. Potansiyel müşterileriniz sizin hakkınızda bilgi edinmek istiyorlarsa, onlara bu bilgileri siz sunmalısınız. Bu yüzden, mevcut müşterilerinizin deneyimleri hakkında yorumlar yapmalarını sağlamalı ve bu yorumları herkesle paylaşmalısınız.
Eğer müşterilerinizin yorumlarını almaya başladıysanız, yapabileceğiniz en iyi şey marka itibarınızı oluştururken bu yorumlardan yararlanmak olacak. Çünkü, araştırmalara göre müşteriler artık geleneksel pazarlamaya olan güvenlerini kaybetmiş ve kullanıcıların ürettiği içeriklere güveniyor durumdalar. Müşterileriniz yorumlar yaparak bu güvenilir içeriği üretiyorlarsa, size düşen yalnızca bu yorumları duyurmak!
Müşteri Yorumlarını Nasıl Kullanmalısınız?
- Müşteri Yorumlarını Sosyal Kanıtlara Dönüştürün
- Müşteri Yorumlarını Pazarlama Stratejilerinize Ekleyin
Bunu yapabilmenin birçok yolu var. Müşteri memnuniyeti oranınızı televizyon reklamlarınızın içeriğinde geçirebilir, internet sitenizde vurgulayabilir, müşterilerinize gönderdiğiniz e-postalarda geçirebilirsiniz.
- Kullanıcıların Ürettiği İçerikleri Kullanın
Şikayet Var gibi yorum platformlarına her gün hakkınızda birçok içerik ekleniyor. İçerik ekibinizle birlikte sizlerin bir günde bu kadar çok içerik üretmeniz çok da kolay değil. Ayrıca, güvenilir içerikler her zaman kullanıcılar tarafından üretiliyor. Bu konuda daha yaratıcı olabilir, sınırlarınızı zorlayabilirsiniz. Müşterilerinizin hakkınızda yapmış oldukları yorumları son trendlere uyarak videolaştırabilir, dijital platformlarda potansiyel müşterilerinizle paylaşabilirsiniz.
Kısacası, müşteri yorumlarını almaktan çekinmemelisiniz. Hatta, müşteri yorumları alabilmek için uğraşmalısınız. Yazının sonlarına geldiğimize göre, marka itibarınıza oldukça fazla katkı sağlayacak bu yorumları gururla paylaşacağınızdan emin olduğumuzu söyleyebiliriz. Mutlu müşterilerinizin yorumlarını herkesle paylaşacağınız keyifli içerikler oluşturmanız dileğiyle!